.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران از بازیکنان و کادر فنی نساجی قدردانی کرد
استاندار مازندران پس از دیدار استقلال و نساجی ، با انتشار پیامی عملکرد این تیم را مقابل مدعی قهرمانی لیگ‌برتر « آبرومندانه » توصیف و از بازیکنان و همه عوامل تیم نساجی قدردانی کرد.
استاندار مازندران از بازیکنان و کادر فنی نساجی قدردانی کرد

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، سید محمود حسینی‌پور در پیامش خطاب به بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تیم نساجی نوشت: بازی آبرومندانه و نتیجه رضایتبخش بچه‌های خوب نساجی در دیدار امروز مقابل تیم بزرگ و پرامکانات استقلال  مایه خوشحالی من و مازندرانی‌های قهرمان شد. به یاری خدا با تمام توان پشتیبان ورزش استان خواهم بود.

 

تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۸ امروز –جمعه ۲۸ آبان- در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال تهران رفت و در حالی که سرمربی و دو بازیکن اثرگذار این تیم یعنی مسعود شجاعی و محمد قربانی به دلیل محرومیت امکان همراهی با تیم را نداشتند، توانست با ارائه یک بازی منسجم و با کیفیت در حد و اندازه‌های مدعی برد مقابل استقلال بازی کند.

 

بازیکنان نساجی با وجود دست یافتن به تساوی مقابل مدعی قهرمانی لیگ برتر باز هم به خاطر آنچه که « از دست دادن فرصت‌های گلزنی » نامیدند ، ناراضی بودند.

 

بازیکنان نساجی در این مسابقه بارها توپ را به دروازه استقلال رساندند و توانستند موقعیت گلزنی ایجاد کنند، اما در آخرین ضربه‌ها دقت لازم وجود نداشت و در برخی صحنه‌ها نیز دروازه‌بان استقلال اجازه باز شدن دروازه میزبان را نداد. کیفیت بازی استقلال و نساجی در سطحی بود که جواد خیابانی گزارشگر بازی در پایان مسابقه با صراحت از این بازی به عنوان یکی از جذاب‌ترین تساوی‌های صفر - صفر ۳۰ سال گزارشگری خود یاد کرد.

 

این عملکرد خوب بازیکنان نساجی در نخستین دیدارشان پس از روی کار آمدن استاندار جدید ، از نگاه حسینی پور هم دور نماند و با واکنش مثبت و قدردانی استاندار همراه شد.

 

طی روزهای اخیر و از زمان روی کار آمدن سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار مازندران یکی از مطالبات جدی هواداران نساجی حضور استاندار در استادیوم شهید وطنی برای بازدید از روند اجرایی پروژه کاشت چمن طبیعی و تسریع در عملیات اجرایی است. عصر دیروز نیز مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی در نشست خبری پیش از مسابقه استقلال و نساجی به نمایندگی کادر فنی و مدیریتی باشگاه نساجی به طور رسمی از استاندار مازندران خواست تا پیگیر حل مشکلات نساجی درباره تأمین زمین مناسب شود. پیرو این درخواست‌ها نیز اعلام شد که استاندار مازندران در هفته پیش رو قرار است برای بازدید از ورزشگاه وطنی و پیگیری روند اجرایی پروژه به قائمشهر برود و در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه قرار بگیرد.

 

نساجی در سه بازی خارج از خانه که طی این فصل برگزار کرد عملکرد کاملا متفاوت از دو بازی‌ خانگی‌اش داشت. این تیم دیدار هفته دوم را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار کرد و با وجود شکست ۲ – ۱ مقابل این تیم، به ویژه در نیمه دوم نمایشی موفق در زمین داشت. هفته سوم نیز در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل تیم پرمهره و متمول گل‌گهر سیرجان توانست عملکردی موفق داشته باشد و یک امتیاز از آن دیدار خارج از خانه کسب کند. کادر فنی و بازیکنان نساجی دلیل موفقیت این تیم در بازی‌های خارج از خانه را کیفیت چمن این ورزشگاه‌ها و مناسب بودن برای انجام تاکتیک‌های تیمی نساجی بیان می‌کنند که برای نساجی در دیدارهای خانگی فراهم نیست.

 

نکته قابل توجه مسابقه امروز حضور نزدیک به پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی بود. ستاد ملی مقابله با کرونا با در نظر گرفتن برخی مقررات مانند سقف ظرفیت پنج هزار نفری برای ورود تماشاگران، الزامی بودن استفاده از ماسک و همچنین فروش اینترنتی بلیت به افرادی که هر دو دُز واکسن را تزریق کرده باشند پس از ۶۰۰ روز اجازه داد که یک مسابقه فوتبال به صورت آزمایشی با حضور تماشاگران برگزار شود.

 

همچنین قرار است از هفته آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه‌هایی که زیرساخت عرضه بلیت الکترونیک دارند و گذرگاه‌های الکترونیک در ورودی آن‌ها قرار دارد نیز با رعایت همین پروتکل‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود. اما با توجه به مجهز نبودن ورزشگاه شهدای ساری به گذرگاه‌های الکترونیک برای ورود تماشاگران و فراهم نبودن زیرساخت فروش الکترونیکی بلیط، این احتمال وجود دارد که نساجی از حضور هواداران محروم بماند.

 

نساجی در حال حاضر با پنج امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد. ششمین دیدار نساجی روز چهارشنبه سوم آذر در ساری مقابل پیکان تهران برگزار می‌شود.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.